Издател | УИ "Св. Климент Охридски" |
Брой страници | 256 |
Година на издаване | 2019 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 308 грама |
Размери | 14x21 |
ISBN | 9789540747262 |
Баркод | 9789540747262 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги, Културология, Хуманитарни науки |
Дигиталната революция, която преобрази музикалната индустрия с YouTube и Spotify, промени напълно очакванията ни за кино и сериали с Netflix и компресира Александрийската библиотека в скромните размери на един Kindle, вече поставя под въпрос и правилата на най-консервативната система за оценка и дистрибуция на произведения - тази на визуалното изкуство. Платформите за краудфъндинг и микропатронаж Kickstarter и Patreon, онлайн галериите, аукционите и пазарите оказват все по-значимо влияние върху начина, по който визуалните артисти достигат до публиката и колекционерите си. В ядрото на тази постоянно развиваща се екосистема от онлайн платформи е мобилната мрежа Instagram.
Огромната популярност на приложението не само трансформира изконната връзка между творец и галерия, но и отваря строго пазените врати на света на изкуството за армада „непосветени" - потребителите на Instagram, които непрестанно естетизират всекидневието и самите себе си - и доказват, че в съвременната масова култура да бъдеш „много арт", е синоним или дори превъзходна степен на това да бъдеш много секси. Ще изпълни ли Instagram месианската си роля на Salvator Mundi Artis -на спасител на света на изкуството - или ще се окаже фалшив пророк или дори разрушителен антихрист?
С настоящата книга приканвам читателя да се запознае с различните платформи за самопредставяне, но и сам да разгледа онлайн профилите на артистите, които ги използват, сканирайки със смартфона си поместените в текста QR кодове.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]