Дистрибуционна политика Ч.2

Автор: Колектив
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Тракия-М
Брой страници 416
Година на издаване 2002
Корици меки
Език български
Тегло 531 грама
Размери 0x0
ISBN 9548401096
Баркод 9548401096
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Настоящият учебник е втората част от поредицата "Дис-трибуционна политика. Физическа дистрибуция и логисти-ка". Авторският колектив подробно е разгледал основните елементи на физическата дистрибуция и логистичната концепция. Акцентите са поставени на продукта като най-важния фактор при организация на дейностите по неговото придвижване, складова обработка и съкращение, избор на транспортен модел, обработка на поръчките, регулиране на запасите. Важно място е отделено на стопанските субекти, които организират придвижването на продуктите и изпълняват ролята на посредници като търговците на едро, превозвачите, помощните дистрибуторски звена. Разгледана е и логистичната концепция в широк и тесен смисъл. Особено внимание е отделено на търговците на едро, франчай-зинга, мултилевъл маркетинга и други съвременни форми на дистрибуцията. Електронна търговия е намерила място в изложението, но най-вече от приложна гледна точка.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]