Издател | Тракия-М |
Брой страници | 416 |
Година на издаване | 2002 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 531 грама |
Размери | 0x0 |
ISBN | 9548401096 |
Баркод | 9548401096 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
Настоящият учебник е втората част от поредицата "Дис-трибуционна политика. Физическа дистрибуция и логисти-ка". Авторският колектив подробно е разгледал основните елементи на физическата дистрибуция и логистичната концепция. Акцентите са поставени на продукта като най-важния фактор при организация на дейностите по неговото придвижване, складова обработка и съкращение, избор на транспортен модел, обработка на поръчките, регулиране на запасите. Важно място е отделено на стопанските субекти, които организират придвижването на продуктите и изпълняват ролята на посредници като търговците на едро, превозвачите, помощните дистрибуторски звена. Разгледана е и логистичната концепция в широк и тесен смисъл. Особено внимание е отделено на търговците на едро, франчай-зинга, мултилевъл маркетинга и други съвременни форми на дистрибуцията. Електронна търговия е намерила място в изложението, но най-вече от приложна гледна точка.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]