Издател | Сиела |
Преводач | Тодор Кенов |
Брой страници | 312 |
Година на издаване | 2019 |
Корици | твърди |
Език | български |
Тегло | 523 грама |
Размери | 15x21 |
ISBN | 9789542828662 |
Баркод | 9789542828662 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
„Дизайнът на Mac не е неговият външен вид, макар да е част от него. Основното е как той работи“
Стив Джобс
Стотици милиони използват продуктите на Apple всеки ден. Няколко хиляди работят в централата на Apple в Купертино. Но броени единици сядат пред чертожната дъска и участват в креативния процес по създаването на легендарния софтуер на компанията.
„Креативен отбор” е личният мемоар на един от тези хора – Кен Косиенда, високо ценен програмист, който работи по софтуера на iPhone, iPad и браузъра Safari. И работата му се оценява често пряко от самия Стив Джобс, за срещите си с когото той разказва в завладяващи подробности.
Това е история за изкуството на програмирането, но много повече за изкуството на човешкото въображение. В процеса на креативния отбор се сливат вдъхновение, сътрудничество, знания, вкус и емпатия, които в синхрон помагат да се преодолеят всяка криза и препятствие. Иновацията се ражда точно по този начин – и Косиенда отхвърля твърдението, че успехът е 1% вдъхновение и 99% труд. Всъщност трудът е много повече.
Аз бях свидетел и участник в тези времена и промени. Започнах да програмирам за iPhone, когато софтуерните инженери и дизайнери по този секретен проект можеха да се поберат в малка заседателна зала. Ако ме попитате за първия iPad, спокойно бих могъл да го нарека К48, вътрешното кодово название, което ние, разработчиците, използвахме, преди Стив Джобс и маркетинговият отдел да изберат същинско име на продукта.
Ключови думи: Как да печелим
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]