Издател | Жануа 98 |
Преводач | Даня Доганова |
Брой страници | 200 |
Година на издаване | 2017 |
Корици | твърди |
Език | български |
Тегло | 433 грама |
Размери | 15x23 |
ISBN | 9789543761456 |
Баркод | 9789543761456 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
Inditex Group - глобален лидер по продажби на облекла и признат законодател в света на модата. По улиците на Ню Йорк, Париж, Токио, Москва, София ще срещнете красиви и уверени в себе си хора, облечени с дрехи от Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho, Bershka. Марката Zara е символ на достъпен лукс и престиж и благодарение на нея милиони хора, които не могат да си позволят творенията на висшата мода, успяват да изглеждат и да се чувстват добре.
Въпреки това за създаването на компанията, нейното развитие и превземането на модния Олимп се знае твърде малко. Тази книга е историята на успеха на една от най-влиятелните компании, която предизвика революция в производството и търговията с дрехи. Зад всичко това стои Амансио Ортега - създателят на Inditex, най-заможният европеец, четвърти в последната класация на Forbes за най-богатите хора в света.
Тук ще намерите, разказани от първо лице, отговорите на:
- Как обикновен търговец се превърна в най-богатия човек?
- Как се променя съзнанието на милиони потребители?
- Как бе създадена най-проспериращата компания на ХХI век?
Ключови думи: Успехът им вдъхновява
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]