Издател | Класика и стил |
Преводач | Павел Главусанов |
Брой страници | 246 |
Година на издаване | 2015 |
Корици | твърди |
Език | български |
Тегло | 476 грама |
Размери | 15x22 |
ISBN | 9789543270804 |
Баркод | 9789543270804 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
"Стратегическо мислене" ви води стъпка по стъпка през въпросите, които трябва да задавате, за да формулирате стратегии и да пишете ясни и лаконични стратегически планове. Основана на три базисни действия - създаване на познания, обновяване на идеите и прилагане на промяната, - "Стратегическо мислене" се състои от стотици примери и съвети за:
- как да постигнете по-задълбочено разбиране за вашия пазар
- как да разработите стратегическа визия
- как да обмисляте критично предложенията
- как да оцелявате и да процъфтявате по време на рецесия
- как да прилагате и да управлявате стратегическите промени
С онлайн материал, подкрепящ всяка стъпка и засилващ способността ви да прогнозирате бъдещите промени, както за ключови аспекти на лидерството и невронауката, така и списъци, планове за действие и полезни обобщения, това напълно осъвременено трето издание е наръчник "всичко в едно" за маркетолози, лидери, мениджъри и студенти в областта на бизнеса
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]