Енергии, емоции, биофотони или вода, секс, благодарност, служене

Автор:
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Хелиопол
Брой страници 64
Година на издаване 2008
Корици меки
Език български
Тегло 80 грама
Размери 14.5x19.5
ISBN 9789545782138
Баркод 9789545782138
Категории Научно-популярни издания, Природни и точни науки, Книги

Продължение на книгата "Секс, даване, вода и благодарност"

Книгите се опитват да въведат енергийно сексуално-емоционално чувствена култура сред младите. Енергийната култура, да, след физическата култура, култура на тялото, тя е толкова необходима, но не е достатъчна сама по себе си. Добре е да се комбинира със сродната й т.нар. "сексуално-емоционално чувствена култура". Може да се нарече култура на сърцето или душата, но на кое сърце и коя душа? Древните египтяни са имали два йероглифа за понятието сърце - сърцето Иб и сърцето Хати. Непреходното, символ на духовен напредък, сърце, което не греши, което трябва да следваме, и другото Хати - символ на земното, нетрайното, преходното, което понякога води до грешки. Но така или иначе и едното, и другото сърце са реални в ежедневието. Факт е, че нуждата от сърдечна култура в ежедневието ни е огромна. Чувства се гигантски глад в това поле и младото поколение се ориентира в следване на ценностни модели от нискокачествен порядък. Необходимо е използване на нови ценности в полето на емоциите и чувствата, в полето на сърцето и душата. Младите хора имат нужда от герои, от влюбвания, от движение в полето на емоциите и чувствата, част от което е днешната представа за сексуалното общуване, и когато това отсъства от сцената, подменено от сухите модели на компютъра и чуждоезиковото обучение, курсовете за мениджмънт и секретарки, тогава младият човек се насочва във виртуалната реалност на дрогата, алкохола, грубите сетивни усещания. Познаването на сексуалния, емоционално-чувствен комплекс е задължително за днешните педагози

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]