Издател | ФорКом |
Брой страници | 120 |
Година на издаване | 2011 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 136 грама |
Размери | 20x14 |
ISBN | 9789544641924 |
Баркод | 9789544641924 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
В книгата са разгледани подробно основите на професионалната етика в туризма и особеностите при поведението на туристите. Учебникът е предназначен основно за учениците от професионалните гимназии, в които се подготвят специалисти от професионалните направления "Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг" и "Пътувания, туризъм и свободно време", като ще бъде полезно и за всички останали кадри, свързани професионално с туристическите услуги, както и за ползващите тези услуги. Учебникът може да бъде полезен и за усвояване на материала от учебната дисциплина Етика в общообразователните училища.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]