Книгата не си заслужава парите. Чел съм почти всички преведени книги на Котлър и тази не може да им стъпи и на малкият пръст. Методите описани вътре са от зората на маркетинга и отдавна не са приложими. (повечето от тях)
Издател | Locus |
Брой страници | 392 |
Година на издаване | 2009 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 486 грама |
Размери | 22x14 |
ISBN | 9789547830905 |
Баркод | 9789547830905 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Как да използвате най-мощните идеи в маркетинга, за да привлечете повече клиенти, след което и да ги задържите!
Книгата е стопроцентов учебник по маркетинг, обхващащ всички теми и аспекти както на традиционния, така и на модерния и нестандартния маркетинг. Тук ще видите как Доналд Тръмп изгражда маркетинговите си стратегии, какво е отношението и разбирането му за конкуренцията, значението на финансовата подготовка.
Книгата ви учи:
- как да създадете мощна маркетингова стратегия
- как да я усъвършенствате и приложите (включени са стратегии от интернет и guerrilla маркетинга)
- как да провеждате маркетингови проучвания и да базирате решенията си на финансови анализи и проучвания
И както казва самият Тръмп – "ако сте нямали късмета да се родите с маркетингов инстинкт, тази книга ще ви научи и ще ви направи стропроцентов маркетинг практик."
Ключови думи: Така го правят богатите, Умен маркетинг, Всички говорят за Америка, Успехът им вдъхновява
Книгата не си заслужава парите. Чел съм почти всички преведени книги на Котлър и тази не може да им стъпи и на малкият пръст. Методите описани вътре са от зората на маркетинга и отдавна не са приложими. (повечето от тях)
Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]