Издател | AlexSoft |
Брой страници | 246 |
Година на издаване | 2008 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 744 грама |
Размери | 23x16 |
ISBN | 9546561827 |
Баркод | 9546561827 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Изборът на правилната меркетингова стратегия за увеличаване на вашите продажби не е задължително да причинява главоболие. Това ръководство ще ви помогне да намерите нови клиенти, както и да накарате старите да се връщат при вас отново и отново. От проучването на пазара и поразителните реклами за малко пари, до доходното обслужване на клиенти, вие ще се превърнете в умен маркетьор и ще развиете бизнеса си за "нула време".
Открийте как да:
- Разберете какво клиентите ви искат наистина.
- Изберете правилната меркетингова стратегия за вашия бизнес.
- Напишете практичен маркетингов план.
- Използвате онлайн маркетинг, връзки с обществеността и директна поща.
- Стоите на правилната страна на закона за защита на информацията.
За авторите:
Крейг Смит е редактор на Marketing - водещото списание за маркетинг професионалисти във Великобритания.
Алекзандър Хиъм е консултант, чиито клиенти включват много от Fortune 500 фирмите.
Ключови думи: Умен маркетинг
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]