За хора, на които им се налага да ръководят други хора, но си нямат и идея от мениджмънт, книжката е перфектна. Лесна e за четене и усвояване, кратка като притча за управлението :)
Издател | Класика и стил |
Брой страници | 116 |
Година на издаване | 2006 |
Корици | твърди |
Език | български |
Тегло | 296 грама |
Размери | 22x15 |
ISBN | 9543270279 |
Баркод | 9543270279 |
Категории | Мениджмънт. Човешки ресурси, Икономика, Книги |
ОБЛЕКЧЕТЕ РАБОТАТА СИ, НАПРАВЕТЕ ЖИВОТА СИ ПО-ЛЕСЕН!
"Изминаха много години, но аз все още разгръщам “Едноминутен мениджър”, за да опресня своята управленска техника. Не познавам друг толкова лесен и толкова полезен наръчник по мениджмънт." - Чарлз Ли, президент на Verizon
В продължение на повече от двадесет години милиони мениджъри на големи и малки компании прилагат техниките на Едноминутния мениджър, като по този начин повишават своята ефективност, постигат удовлетвореност от работата и личен просперитет. “Едноминутен мениджър” е кратка, лесна за четене история, която разкрива три особено практични тайни: Определяне на целите за една минута, Едноминутната похвала и Едноминутното порицание. Авторите ще ви покажат защо тези очевидно прости методи действат толкова добре при толкова много хора. В края на книгата вече ще знаете как да ги прилагате в различни ситуации и да се радвате на резултатите.
За хора, на които им се налага да ръководят други хора, но си нямат и идея от мениджмънт, книжката е перфектна. Лесна e за четене и усвояване, кратка като притча за управлението :)
Невероятна книга
Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]
Някога задавали ли сте си въпросите „ Защо шефът ми е вечно недоволен?“ или „ Защо служителите ми все нещо са недоразбрали и им липсва всякаква инициативност?”. Ако сте попадали в подобна ситуация , вероятно сте търсили и възможните отговори ....
Една интересна гледна точка ни предлага Кен Бланчард в книгата си „ Едноминутен мениджър“, в която са обобщени отговорите на подобни въпроси. Книгата предлага три подхода в израждането на доверие и ефективност в работата между служителите и ръководство в един екип. Съблюдаването им и правилното определяне на целите, задачите и приоритетите позволява на хората да бъдат максимално полезни на себе си и на останалите, а с времето и опита – самите те да се превръщат в „едноминутни мениджъри“.
Невена Табакова, Хеликон Пловдив - Център